Ofis Büro Taşımacılığı

ofis büro taşıma

Ofis Büro Taşıma
Ofis, büro, banka şubeleri, şirket merkez ve idari binalarını İstanbul Nakliyat güvencesiyle taşıyoruz.

Başlangıç Süreci;
.Firmamız ofis taşıma da öncelikle ekspertize önem vermektedir. Asıl fiyat ve araç kapasitesi belirgin olacaktır. Bazen eşyanın durumu iki veya üç seferde taşınması gerekebilir çelik kasa,arşiv odası,departmanları listeleyerek rapor tutar bu rapor doğrultusunda müşteri taleplerinide dikkate alarak fiyat teklifinde bulunur.
.Müşterimizi ile yapacağımız görüşme doğrultusunda taşınma tarih ve saati tam olarak belirlenir ve bu zamanda taşınma işlemi başalar.
.Kolileme, paketleme ve ambalajlama işlemlerinin kırılma ve eşyalarda ziyanın ve zararın önüne geçmek için azami dikkat gösterilir.
.Yapılan ofis taşıma planı çerçevesinde; Tüm masalar, dolaplar ve yeni taşınacak ofisteki yerleri barkotlanıp bölüm olarak taşınır.
.Yükleme işleri bu barkotlar doğrultusunda yapılır bu şekilde yeni ofisteki yerleştirme karmaşası önlenmiş olur.

Dosya ve Mobilya Paketlenmesi;
.Mobilyaların taşınma esnasında zarar görmemesi için balon naylonlarla ambalajlanması ve köşelerine köpük koruyucular ile sabitlenir.
.Bilgisayar ve elektronik eşyalar ayrı ayrı paketlenir.

Taşımacılık Süreci Sonu;
.Monte gerektiren mobilyalarınız marangozlarımız tarafından yapılır.
.Dosya ve kolilerin arşivlenmesi bu işlem için birkaç uzman elemanımız yerleştirmenin her aşamasında yanınızda hazır bulunmaktadır.
.Büro eşyalarınız yeni ofisinizde departman ve kod numarasına göre sizin istediğiniz şekilde elemanlarımız tarafından yerleştirilir.